yan flüt

.
.
seninle başlayan geceydi bir çöküşün çağlayan adımlarında ıslandığım yorgun tabanlarımın dinlencesinde masa başındaki tabure üstü muhabbetten bana kalan
   bilinmez bir hali ruhiye bilinmez bir kızgınlık belirginsiz fluluklar bütünlüğü beynimdeki mim sanatçılarının gölgelerinin gözlerime yansımasıyla oluşan
   yaprak savurganlığında devam eden gece yolculuklarının uzantısı düşlerde bir avuç üvey evlat kalmışız bu tecavüze uğramış sokaklarda bir avuç terbiyesiz sokak arası orgazmlarda

   şehla gecelerinde ritmini bulmaya çalıştığım küfürbaz aralarında


bir yalnızlık şehri şekillendiren
kentin neon ışıkları altında
tombala çeken sağ el gibi


   aralarından arınmış ana arter düşüncelerin yoğunluğuna karışan bu zavallı insancıkların siluetleriyle dolu elleri havaya kalkmış bir şehrin ereksiyonu bitmiş sokaklarında şehvetsiz mastürbasyonların bıraktığı nemle terlemeye başladığım akşamlarda yaşanabilecek gözler umursamadığım hayatın sis lambalarıdır belirginsizliğin belirleyicisi olmaya çalışan



bir hayat getiriyorum sana
sarhoş masalarının ayıklığında
bir hayat getiriyorum sana benden çok uzakta

ve bir sevgi getiriyorum sana bana ait değil
.
.

Hiç yorum yok: