proton pompası inhibitörü



gereksiz sohbetleri kaçırırım açmadığım her telefonda edeceğimiz
hayalsiz aldatılışın dokunuşlarından uzak kalırım
bir büyük yalandan
nedensiz kelimelerin ifadesi olmaya çalışan
hali hazırdaki dil kurallarının bize dayattığı düzgünlükte ağızdan çıkan
sonu bol sıfırlı bir büyük

geçtiğimi bilmediğim gecelerde senden geçmişliğimle uyandım yokluğunu her gözeneğimde hissederken böyle büyük acıları çekmeyi bar masalarında kiraladığım adamlara bırakalı çok oldu diyordum her bir artı kadehte arkamda bıraktığım tortulu bardakların yağlanmış dış yüzeyleriyle beraber
ama sanmışım sadece

bir tebessüm almak ister suratım
sadece sabahları verebildiğim yüz mimiklerimle beraberken
sensizlik böyle bir şey işte tasvirli olmaya çalıştım
tesettürle kapanmışken ülkemin göğü yeri
ellerimi toprağa sokasım gelir an ve an
kaçırmak için
takunyalı canavarlardan
uzaktan geçen gemilerin ışıklarıyla cehaletimin geçişinin ayak seslerini hissederim
sendeleyerek dokunduğum tuşlarda


işte sensizlik böyle saçmalatıyor

ama dedim sana
anlamadın
anlamıyorsun
anlamayacaksın

.
.

Hiç yorum yok: