wc woman




anlatamadım içimdeki yalnızlığı
ki telaffuzlarında diller öğrendim
bir geçirgenlik belki en fazla kendi saydamlığımda
çizilmiş karelere sığdırdım ifadeli ifadeliksizleri
denizler bulandı
midyeler cıva
ben acılar biriktirdim
faili meçhul ilişkiler çöktü üstüme
seviştiğim kadınlardan hükümsüzüm

mistik bir kurgunun ötesinde evvelsiz günler yaşadım senden uzak


günler
aklanmış şahitleriyle geçiyordu üstümüzden bulutlara karışarak
yorgun tanelerine ulaşmak için büyük bir koşturmacadaydı şehir
şehir arınma hissindeydi
çökeltilerin arttığı saatte yüzeye ulaşmak isteyen yumuşakçalardık
yengeç adımlarında yaşadığımız hayatta


karambollerle geçirdiğimiz gençliğimizin
bütün sorumluluğu yüklenirken bize
müteselsilen kimse sorumlu olmadı bundan
sikilmiş bir edebiyatın piç kelimelerini kurarken
yarım kalmış orgazmların devrik cümleleriyiz parmak uçlarında

bir yalnızlığın anatomisini çıkartırken tıbbiyelilere inat


Hiç yorum yok: